Het gaat niet ‘over mij’

Vaak zie je op sites op de homepagina of bij de 2e menuknop ‘Over mij’. Ik zie dat liever later in het menu, bijvoorbeeld net vóór ‘Contact’. Waar gaat het de klant om? De bezoeker geeft vermoedelijk geen klap om wie jij bent. Hij wil weten, of jouw product of dienst hem kan helpen bij zijn wens of behoefte. Als dat niet zo is, gaat hij verder naar de volgende aanbieder. Probeer dus eerst te laten weten, wat je voor de bezoeker kunt betekenen, welk probleem je voor hem kunt oplosssen, welke wens je voor hem in vervulling kan laten gaan. Daar gaat het de bezoeker om! De rest is bijzaak.

Als de dienst juist is

Als hij bij jou precies vindt wat hij zoekt en ook nog voor de juiste prijs wil hij nog wel even weten, wie er achter dit bedrijf zit. Het is voor jezelf ook beter om de zaken waar je je brood mee verdient, zo vroeg mogelijk in het menu, direct na home, te zetten. Klanten willen helemaal niet lezen, ze willen kopen. Geef ze dan die kans.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>